ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Με τα χέρια υψωμένα,
δυνατά φωνάζουμε και ενωμένα!!
ΨΩΜΙ,ΠΑΙΔΕΙΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!!!
Μαθαίνουμε μαζί δημιουργούμε μαζί!!!! Η Δημιουργικότητα των Νηπιαγωγείων στην Κοι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου